Nisakusum 3 hafta oluyor daha yeni 0 aldık Vestel marka. Daha önce hiç ses çıkarmıyordu smdi ise sıkma moduna geçince kendini kaybetti hareket etti önce sonra ses çıkarttı bitene kadar neden sizce? Fazla yükten olur mu ki
Myrose Nisakusum benim makinam dengeli durmadığı zaman öyle yapıyır yerinden oynuyor Helikopter gibi ses çıkarıyor. Ayaklarını kontrol edin
2maviboncuk Nisakusum Ayaklarını sağlamlaştırın bide sıkma ayarını düşürün çamaşır attığınızda benimki 1000de sıkıyor ben 800e düşürüyorum çok sıkı doldurduğum zaman
momybaby Nisakusum bizm arcelik. servis cagirdik. fazla yukten amotsoru yerinden oynamis. degistiler. allahtan garanti btmemisti. yoksa pahali
Smrenes Nisakusum fazla yükten oluyor o bide boş çalıştırın aynısı oluyor mu eğer olmuyorsa yüktendir..