baybarsmom verebilirsiniz. Zaten şırıngalı olduğu için kolay olur. Bebeğinizin yanağına doğru yavaş yavaş sıkın tatlı bişey olduğu için sıkıntı yaratmayacaktır. Direk dilinin üzerine ve hızlı bir şekilde sıkmayın. Bir de yaptıktan sonra bebeğinizi hemen kaldırmayın ve kusmamasına özen gösterin aşı boşa gitmesin. Şifa olsun🌸