Derya2867 ha o şekilde çok normal 😀🤭dolu dolu yapıyor olsaydı bazı bunyelere zeytinyağı iyi gelmiyor çok çalışıyor bağırsaklar onu soyliyecektim ama sizin ki normal alışma süreci geçiriyor bağırsakları bı sure öyle olur su icmesine dikkat edin zeytinyağı da hegun bı kaç damla kullanın mutlaka kakayi yumuşatır çünkü makatta çatlak olabilir çok kuru kaka yaparsa