Mahperis Merhaba. Bunları kafanıza takmayın. Çocuğunuzla göz teması kurarak gülümseyerek konuşun sohbet edin. Elinize nesneler alıp önce kendiniz ne olduğunu söyleyin ve ona da sorun bu ne deyin. Cevap vermiyorsa siz ne olduğunu söyleyin. Bu şekilde emin olun açılacaktır. Ben oğlumun konuşmasını bu şekilde destekledim. 10 aylıkken baya baya konuşmaya başlamıştı. 20 aylığız ve artık cümleler kuruyoruz. Sorular soruyor. Hem oyun oynayın hem onu teşvik edin. Tavsiyem budur.