Ozgekd uyumaz huysuz olur. Benim ki öyleydi verirdim mamayı yerken uyuyakalirdi.3 aylık bebeğin şekeri düşmez. Şeker düşüklüğünden yoğun bakımda yatmış bebek annesi olarak.3.aydan sonra doktor 2 3 saatte uyandırmaya gerek yok demişti.o saat dilimi 4.5 bazen 6 ya çıkar.zaten artık acıkınca uyanır Kendi.