Koclu serum fizyolojik yada bruno ikiside olur ama onu açtığında 1 tüpün hepsini kullanacaksın bana yenidoğan doktorum da aile hekimimde eczacıda öyle söylemişti hatta bir burnundan sıktığın diğer burundan çıkacak ozaman cok güzel açılıyor burunu en son da aspiratörle çekiyorum ve 10 dk sonra da emziriyorım hemen açılıyor