Doğum yapalı 3 bucuk ay oldu .3.ayumda regl oldum.sabahtan beri kasik agrim var idrarimi yaparken agri var ufak bi oarca gelms az da kan .idrar tahlili verdim temz cikti ama suan hem kasiklarm agriyo hemde idrar yaparken yine agrim oluyor ama kan yok neden acaba