doğdu hayatı algilamaya başladığı günden beri herseye ağlıyor 😔 çok yoruldum artik istedikleri olsun diye hep ağlıyor tabikide bize göre olmayacak şeylerse kesinlikle her istediği her zaman önüne sunulmuyor öyle alistirmadik yani..dışarı çıkıyoruz oyun parkindaki süre bitti diye ağlıyor evde oyun oynuyoruz yoruldum dediğim için ağlıyor.asagi komşunun kızı ile oynamaya gidiyor yukari geldiği için ağlıyor kizda bununla ayni yaşta benimkini görüşürüz diye uğurluyor ama benim oğlum ağlıyor…kendi tableti ile bise izlerken başkasinin elindeki daha cazip geliyor onu istiyor başkasının elindeki alamayız abla,abi izin verirse alabilirsin dediğim için ağlıyor kısacası günün %70 i ağlayarak geçiyor ve benim artik sinirlerim yıprandı kendimi bağırırken buluyorum beni anlamak mi istemiyor yoksa anlama problemimi var benim çocuğumda anlamadim gitti…