Seymaaaaaaaaaa Merhaba arkadaşlar. 4 aylık bi kızım var. Her ay alması gereken kılo mıktarının altında anlamış bu ay 300 gram almış sadece suan. Geceleri çok sık uyanır 1 saate en fazla 2 saate bir. Gün içindende 2 dakikayı geçmiyor emdiği süre. Ama altını çok sık ıslatıyor. Doktorumuz gecelerı mama ver rahat uyusun doymuyor dedi SMA mama aldık kesinlikle yemıyor bebe bisküvisi attım pekmez koydum vanılya özu koydum yemıyor tavsiye edebilecegınız mama varmı .aptamıl kutsuyor demişlerdi.
Srnnur Aptamil kullaniyorum ben, oncesinde hastane onerisiyle holle kullandim ama sonra netten arastirdigimda hipp, holle bunlarla ilgili icime sinmeyen yazilar okudum. Aptamilden memnunuz suan.