Ebruaydmr Bebeğim 6 aylik onceden kollarını bağlayıp yatiriyordum w haftadır açık yatiriyorum ama uyuyor ama 5 dk sonra uyanıyor yaptığım şeyleri yemiyor hep bir ağlama havasında sizde durumlar ne atak mı geçiyor çok zormuş ya çok sinirleniyorum
Ayazinannesiseyda Ben de yedi ay kundak yaptım osikoljim bozulmustu hep mi böyle olacak diye zamanla kendisi bıraktı xok şükür bozmayın moralinizi düzene girecek her şey