Kızlar bende erkek tipi kıllanma olamaya başladı 2. Dogumumdan sonra zaten erkeklik hormonum yüksekti sanirim daha arttı ve emzirdigim icin doktora gitmiyorum emzirmeyi sonlandirdigimda gidicem. Ozellikle yanak cene altında cogaldi birden. Ve tatile gidicez . Eflorin diye bi krem buldum bu hastalik için ve tüyleri 8 hafta çıkartmıyormuş fiyatı 680 tl ama emziren annelrde test yapilmamis zararı varmi bilinmiyor. 1,5 yasında oğlum . Sizce almalimiyim kullanan duyan varmı ve tüyleri dökmeye kaç günde baslıyor