Eskus Merhaba kızlar sizinde başına gelen varsa fikir almak istedim😅kıZım 6 ay 7 günlük yaklaşık 1 haftadır uykuya geçerken ağlıyo ama kendini paralıyo ağlarken(sallayarak uyutuyorum)sizce neden olabilir başına gelen var mı??
Buse-94 Eskus kucağınızda yavaş yavaş sallamayı denediniz mi öpün konuşun yavaş yavaş belki sakinleyebilir elini tutun öpün falan ben öyle yapıyodum 🥰
Ebruaydmr Eskus bebenim bebeğime 6 aylik 9 günlük aynı ya ayakta uyutuyorum çok zor dalıyor yemek yerken çok ağlıyor bunalıma girdim resmen bende
[silindi] Eskus ben de sallayarak uyutuyorum ama ağlamaya başlafığı zaman ayağımdan kaldırıyorum biraz oynayıp geri koyuyorum hala ağlıyorsa başka odaya geçiyorum biraz oyalayıp tekrar deniyorum. o ağlama alışkanlık haline geliyor ve sürekli yapıyor uyumaktan korkuyor sanırım.
balyanak53 Eskus Atak döneminde olabilir kızım da öyle uykusu var ama uyumamak için direnip ağlıyor yatakta kendini sağa sola vuruyor öyle uyuyor, atak dönemleri böyle bakalım insallah tez zamanda geçer
Eskus Buse-94 kucakta da asla durmuyo mecburen yine ayakta yada beşiğinde sallamak zorunda kalıyorum 😊
Eskus Ebruaydmr Ebruaydmr bende aynıyım doğduğundan beri huysuz,mutsuz bi bebek bide şimdi böyle bi huy çıktı gerçekten çok bunaldım bende