Kızlar selam
20 aylık 2 yaş sendromuna girmiş bir oğlum var sanırım 2 gündür delirmeye ramak kalmış vaziyetteyim
Isırma bilmeyen vurma bilmeyen sakin çocuğum gitti yerine herşeye ağlayan bağıran durduk yere ısıran vuran bir çocuk oldu
2 gündür öğlen uykusuda uyumuyor
Sizin çocuklarınızda böyle mi 🤦🏻♀️