Ben bebeğime uyku eğitimi verdim ama kendime göre değiştirdim bazı kısımlarını. Eğitimden önce sallaya sallaya zorla uyuturdum, 15-20 dakikada bir uyanırdı ve nerdeyse bir gecede 20 defa uyanıyordu. Doktorumuz da bu sorunu çözmeniz lazım dedi. Bunun üzerine danışman eşliğinde başladık eğitime.
İlk gece 40 dakika kadar ağladı ama hep yanındaydım elini tuttum kucağıma aldım sakinleştirdim vs. Ama sadece sallamayı bırakmak için yaptım. 3 gecenin sonunda kendi kendine uyumaya alıştı. Her gece yatmadan önce aynı rutinleri yapıyoruz. Yine hep aynı saatlerde yatıyoruz.
Eğitimde uymadığım nokta ise yatağı ayırma kısmında oldu. Oğlumun odasına yer yatağı yaptım, birlikte yatıyoruz. uyku vakti gelince yatağına gidip yatıyoruz kendi kendine hemen uyuyor ve gece uyanmaları çok azaldı.
“Uykusu yok ki uyumuyor” kısmına katılmıyorum. Bir bebek gece 3′de dahi devamlı uyanıyorsa başka bi sorun vardır ve bu akışına bırakarak çözülemiyorsa eğitim alınabilir diye düşünüyorum naçizane😊