Helbetyakalayamambeyefendi Kizlar yolculuk yapcam fena bulantim oluyo. 4bucuk aylik bebegim var emziriyorum . Prilam dr kullanabilir miyim?
Egeninguzelannesi Helbetyakalayamambeyefendi Kadın dogumcunun numarası falan varsa mesaj atıp sor istersen canım kesin bilgi olur doktordan duymak
Cherryblossom Helbetyakalayamambeyefendi kullanamazsiniz diye biliyorum mutlaka doktorunuza danisin imkan yoksa ulaşma gibi en azından eczaneye sorun
gunesbulutmom319 Helbetyakalayamambeyefendi en iyisi prospektüse bakın. Ama bende kullanılamaz diye biliyorum.
Deletedmom_64 Helbetyakalayamambeyefendi bana istediğin ilaç içebilirsin sadece 2 saat emzirmek yok dedi
Helbetyakalayamambeyefendi Egeninguzelannesi Cherryblossom doktorum icebilirsin demisti arastirinca tam tersini buldum kafam karmakarisik
Egeninguzelannesi Helbetyakalayamambeyefendi Yolculuğa ne zaman çıkacaksıniz yarın değilse çocuk doktoruna sorun bir fırsat arabada çok kötü oluyorsunuz sanırım
Helbetyakalayamambeyefendi Egeninguzelannesi sabah cikiyorum. Evet butun bulanti haplarini kullandim hic biri fayda etmiyor🙄
Helbetyakalayamambeyefendi Egeninguzelannesi 1 tane ictim prilam. İdare etti beni cok sukur 🙏 ay ne zor su mide bulantisi isi🙄
Egeninguzelannesi Helbetyakalayamambeyefendi Benide çocukluğumdan beri araba tutar çok iyi anlıyorum obyizden maalesef oğlum 11 aylık artık onunda midesi bulanıyor kusuyor benim gibi 😔