semanurbakir Bebeğim 2 aylık ve sadece sabah kakasını yaptı daha yapamadı kıvranıp duruyor masaj yapıyorum ilacını veriyorum fayda etmiyor ne yapmam lazım çok agliyor hastaneye gitmeli mıyım
nhduman semanurbakir sadece anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal deniliyor. Bir de sizden de geçebilir sizde dikkat edin. Bazı mamalarda kabız yapıyor hatta. Tamamen çocuk İle alakalı.
Sibelbilen11 semanurbakir o aylarda bende cok cektim kaka yapamiyordu sabun atiyodum kucucuk o hemen yaptiriyodu 1 ay nerdeyse sabunla yaptik daha sonra gaz ilaciyla rahatladii
Sibelbilen11 semanurbakir yok ben direk beyaz sabundan atiyodum kucuk ya da eczanelerde kaka yapmak icin fitilde var sorabilirsiniz