Ozgeayazmuhammed Kurban Bayramı’nda gittim, Gece 2 de çıktık yola, akşam 11 de vardık gideceğimiz yere. Gece çok sıkıntı olmadı uyuduğu için ama gündüz sıkıntı oldu. 5 kere kriz yarattı. Onlarda da uykusu gelip uyumak istemediği için. Kriz anlarında insanın cidden kendini yola atası geliyor. Tam da kenara çekemediğimiz, mola veremediğimiz yerlere denk geldi hep. Dönüş yolunda uçakla döndüm, dedim manyak mıymışım ben, bir daha o kadar yol gider miyim bilmiyorum