Aysunn25 kilo almamasi normal olablr. cnku cok hareketli oluyolar. bnmkide cok kilo almadi. e boylari da uzuyo.
ben de mutlaka sabah yumurta vermeye caliisyorum. domates zeytn salatalikta dogruyorum yanina. bazen yer bazen yemez.
oglenlerde yemegini yaparim. yemegi ayri pişer. çorba yedirmem pek.
aksama dogru yogurt. yatmadan oncede yine yemek yediririm. yediği kadar. ara ogunlerde de meyve veririm. kuru meyveler de veririm. bu arada yogurda kuruyemis rendeliyorum. badem ceviz, brezilya cevizi findik vs
icine ham kakao koyuyorum. normal kakao cok zararli. bazen seylon tarçın koyuyorum. market tarcini degil.
benimki peynir yemediginden arada bi muhlama yapiyorum icine peynir koyuyorum. o sekilde anlamiyo yiyo
bu saydıklarımi bol bol yemez. bazen az. bazen hic. bi sekilde saglikli beslemeye calisiyorum.