pofuduknuriye bende de var canım meniskus bnde üniversite okurken kışın kayıp düştüm o günden beri var doktora gittiğimde emara attı diz kapaginda yırtılma var meniskus dedi ayağım taş kesilmişti bildiğin taş indirip kaldirdigimda kilit gibi sesler çıkıyordu sonra konyada özel bi hastaneye gittim çok iyi bi doktor var orda çalışan yasimin daha çok genç olduğunu ameliyat onermedigini kremler le ilaçla tedavi edeceğini söyledi bana yumurta kabuğundan yapılan bi ilaç yazdı öze le giriyor o ilaç onu kullandım 1 ay içinde iyileşti ayağım krem falan da yazdı tabi ayağım sis olduğu için yüksekte tür her gün yarım saat buz koy üstüne dedi bide bandaj verdi ayağıma 3 ay çıkarma dedi bunu hep takmami söyledi bide olabildiğince gezme dedi uzan dedi