Englishteacher55 Bir dönem bizde de oldu. Canım çıkıyordu artık. Hele bebek arabasıyla çıkıp kucağımda kızım elimde arabayla döndüğüm çok oldu 🥹 Niye oldu bilmiyorum ama zamanla  Geçmesinde sık sık dışarı çıkmanın etkisi çok oldu. Bir de doğum gününde kedili bisiklet hediye gelmişti, görmüşsünüzdür hello kity li pandalı falan modelleri var. Onu çok sevdi ve o hevesiyle sık sık gide gele zamanla aştı o durumu. El ele tutuşup yürümemiz imkansız gibi gelirdi o zamanlar.. Şimdi 2,5 yaşında, sokakta firar aşamasına geldi 😂