Nereleregidem Saçma biliyorum ama tüm gün uyusun da iki nefes alayım diye düşünüyorum akşam uykuya dalınca da bir üzüntü kaplıyor içimi 😅 bebiş daha üç aylık olmak üzere
Fulyaaa1 Nereleregidem ahhh aynı sadece ben mi böyleyim diyordum oturup basında ağlayacağım neredeyse 😂
Oflu_u Nereleregidem ahahahah bu bennn bazen kızıyorum ismiyle sesleniyorum uyuyunca yüzüne bakıp ulan yağmur buna kızılır mı be diyprum 😂
Demirac19 Nereleregidem Annelik işte 😅 ilk aylar bende öyleydim fotoğraflarına bakıp hasret gideriyordum
Momofleos Geçen sabah dayanamadım çocuğu 7 de uyandırdım sırf sevmek için 😂 Daha 46 günlük yazık yahu 😂
sadeturkvatandasi Nereleregidem bende uyuyunca oh uyudu diye seviniyorum😂 zamanla sende bu aşamaya geleceksin😂
damlaertann Nereleregidem yanlız degilmişim. Tüm gun onu oyalamakla ugraşıyor um. Bı uyusa da dınlensem diyorum uyuyunca da yanına gidip bakıyorum Allahım me kadar guzel uyuyor uyansa da oynasak biraz sevsem diyorum 5 aylık bu arada
sunshinednz Nereleregidem o kadar uyumuyor ki uyuyunca hiç üzülmüyorum elbette 😄 ama o uyurken fotoğraflarına bakıyorum hep bütün analar gibi
Meraklimama Nereleregidem ben de seviniyorum kahvem le kutluyorum . 16 ve 5 aylık iki bebekten selam olsun 😁