Mavii0101 Aptamil veya Bebelac yapıyor galiba bizde yaşadıkta kabız dediler bıraktık mamayı değiştirdik azalttım baya mamayı sütümle devam ettim düzeldi sonra tahlil yapıldı ama bize bir sorun yok dendi olabiliyormuş belki mamayı atiyordur ağır geldiyse