Goncamiik16 Merhaba 2 yaşında oğlum, sürekli gaz,çıkartıyor ve,aşırı pis kokuyor, Dr götürmem gerekiyor mu acile gitmeyi düşünüyorum acil cevap verirseniz çok sevinirim 🙏
gunbaharrrrr Goncamiik16 benim oğlumda 4 aylık onun gazıda çok koyuyor zibinla yatırıyorum üstünü de çok acıyor üşüyor mu acaba ?