glsmhr Merhaba arkadaşlar Doğum yapalı 35 gün oldu göğüs ucu yaralarım iyileşmiyor krem ve gümüş kapak kullanıyorum ayva çekirdeği yaptım bir öneriniz varmıdır
Tubacicekdagi35 Benim doğumdan sonra 2.-3.gün başladı acıma ve kanadı silikon göğüs ucu aldım cok rahat ettim bir haftada iyleşti