Kızlar selam
Geçtiğimiz ay kendi aracımızla tatile gittik ama hiç bişi anlamadım aşırı yorulduk arabadan sıkıldım vs bebek arabasını da götürdüm fakat araba büyük geniş götür indir getir vs sadece yorgunluk oldu. Eylül’de de uçakla gitmeyi planlıyorum ancak yine mevcut bebek arabasını değil de gittiğim yerde daha küçük pratik yazlık tarzı arabalardan mı alsam diyorum bu konuda fikir verir misiniz