musmutluanniskos canım olur mu hiç öyle az ilgilendiğini düşünmüyorum. Hepimiz yorgunluktan gerektiği kadar ilgilenmeye çalışıyoruz.
Şunu gözlemledim ben,bebek gelişiminde 1 günde bile çok şey değişiyor. Bugün yapamadığı şeyi bir bakıyorsun öbür gün yapmaya başlamış.Günü gelmeyince yapmıyor. 6.aya 1 haftanız varmış,1 haftada bile çok değişiklikler olacak bebeğinizde ☺️ Bir de şunu ekleyim, bizim babamız bu süre içerisinde ara ara yanımızda olamadı, doğal süreç içinde ‘gel babası gel’ diye kolundan tutup tekrarladık aklımıza geldikçe. Bir gün bir baktık minik minik parmak oynatıyor, devam ettik söylemeye. Tam yapamıyor ama devam ediyoruz yine de . Tekrarlar işe yarıyor❤️