Merhaba anneler, benim oğlumun yaklaşık 2 ay süren kabızlığı vardı. İlaçlar doğal yöntemlerle atlattık şükür 🙏 Yalnız kakasını yaparken zorlanmıyor ama kıvamı oyun hamuru kıvamında normal mi? Katı hiç birşey vermiyorum. Genelde sıvı şeyler. Çorba meyve püreleri suları vs. Anne sütü alıyor çoğunlukla. 9 ay 10 günlük tecrübeli anneler beni aydınlatın lütfen bu kıvam normal mi??