Berbatbiryer0_ yks de puanım tutuyor ama sıralama tutmuyor diye kazanamamışım yok böyle saçmalık istediğim tek bir yeri işaretledim oda böyle oldu hani herkez yerleşecekti.. tekrar aynı olsun baraj olsun bu saçmalık herkes madur 😠
Klymeneninatlasi Berbatbiryer0_ her zaman için sıralama önemlidir. Puana bakılmaz ki tercih yapan adaylar sıralamayı baz alır.
Duyulurum Berbatbiryer0_ herkes yerleşecek miydi? Öyle bir şey mümkün değil tabii ki, kontenjan var sonuçta. Benim bildiğim hep sıralamaya bakılıyordu yeni bir durum değil bu. Hayırlısı olsun, seneye tekrar girersiniz
Belis-mom Berbatbiryer0_ herkes** mağdur** baraj olsun olmasın sizi veya sizden iyi sıralama yapanları ilgilendirmiyor şu aşamada puan sıralamaya esastır sıralama da yerleşmeye inşallah bir sonraki sene istediğiniz yer olur geç olsun güç olmasın üzülmeyin vardır bir hayır
Berbatbiryer0_ Klymeneninatlasi ama benim sıralamamda tutuyordu oraya çok yüklendikleri için hem puan hem sıralama gitti..
Berbatbiryer0_ Almondeyed ya yapmayın sıralamam tutuyordu zaten sadece sıralama 1500 benimkide 15150 150 kişi içinmi kaybettim yani oturup ağlıyorum saf gibi 🤧
Klymeneninatlasi Berbatbiryer0_ evet ne yazık ki öyle oluyor iyice araştırıp ölü tercih yapmamak çok önemli
balyanak53 Berbatbiryer0_ Sizin önünüzde olan birçok kişi orayı tercih etmiş demek ki. Belki o 150 kişinin de önündedirler kazananlar.
Berbatbiryer0_ balyanak53 evet ama o tercih edenler büyük ihtimal mecbur kaldıgı için işaret lemişler başka bişey değil..
Lalegul Berbatbiryer0_ benim kardeşim siralamasinin altında yer yazdı kesin tutucak dedik o tutmamış başka yer olmuş şok olduk nasıl olmaz die hala daha anlam veremedik
gzmemr Berbatbiryer0_ herkez yerleşecekse sınavı neden yapıyorlar acaba … önüne gelen üniversite mezunu oluyor eleme tabiki olacak … sıralama herzaman puandan daha önemlidir.