Sütü biraz ılıştırıp max 40 derece olacak şekilde içine mayayı koyuyorum ben 1 litre günlük süt ile yapıyorum , sonrasında kaplarına bölüp makineye koyuyorum 6 saat sonra hazır . Makine yoksa sarıp sarmalayın yine olur önemli olan ısıyı koruması. Sek süt ile asla olmuyor içim ya da sütaş süt öneririm