Dokunmayincokfenayim Kızlar çok mız miz sürekli ağlıyor uykuya direniyor uyumak istemiyor asla böyle değildi normalde 11 aylık olunca bişey oldu çocuğa uyuyunca 10 dakika sonra uyanıyor hemen sizlerinde böyle mi bu ayda lütfen yardim çıldırmak üzereyim 😟
Arassbebek Dokunmayincokfenayim bizde aynıyız yemekte yemiyo sürekli agliyo odadan çıkmamla bağırması bir oluyo huysuz sürekli
Derinsu34 Dokunmayincokfenayim diş çıkarıyor olmasın canım. Sıcaktan çok bunalıyorlar. İştahları olmuyor. Biz bir gün çok iyiyiz bir gün tam tersi kızım 13 aylık oldu bugün hala aynı. Şimdi kök dişleri kapardı. İnşallah bir an önce çıkarır.
[silindi] Dokunmayincokfenayim bugün tam 11 aylık yemek yemiyor kusturuyor kendini odada tek kalmak istemiyor babası işe giderken ağlıyor. resmen aydınlanma yaşadı bu ay herşeyin farkında. bir de dişleri çok zorluyor tabi.
Dokunmayincokfenayim Deletedmom_21 yemek desen zorla yediriyorum onuda yemiyor mama reeddi de var ne yapmam gerektigini şaşırdım artık daha Bismillah 2 gün gectik 11 ayı bu ay böyle giderse yandık🙄
Deletedmom_21 Dokunmayincokfenayim aynen öyle inan napicagimi şaşırdım bizimde oyle mama da icmiyor artık
Dokunmayincokfenayim Arassbebek uyku düzeni nasıl bizim uyku düzenimiz yerle bir oldu ya asla uyumuyor gündüzleri gecelerode uyanıyor
Dokunmayincokfenayim Derinsu34 ya inşallah biilmiyorym o benimde aklıma geldi çünkü sürekli kulaklariyla zoru var 🙄
Arassbebek Dokunmayincokfenayim uykusunda sorun yok şimdilik gündüz uyanık kaldığı zamanlar çok sıkıntılı elimden tut sürekli yürüt dio ne belim kaldı ne sırtım ☹️
Dokunmayincokfenayim [silindi] ama dokundugum zaman aglamiyor ozaman sürekli aglamazmiydi iltihap olsa akma vs olmazmiydi yarın bir sağlık ocağına getireyim olmadı
[silindi] Dokunmayincokfenayim hayır ağlamaz. yani 10. ayda başımıza geldi ordan biliyorum. banada hep böyle dediler dokununca ağlar diye. ateşlendi oğlum ama çok değil genel bir huysuzluk hakimdi diştendir diye düşündüm sonra için rahat etmedi doktora götürdüm kulakları kızarmıs yeni baslamıs dedi. ancak ben yine malesef aile hekiminin verdiği ilacı kullanmadm kendi doktorumdan randevu aldım iki gün sonra 40 dereceye cıktı ateşi. serum falan takıldı.
Dokunmayincokfenayim Deletedmom_21 Allah yardımiz olsun ne diyelim sağlıklı olsunlar da bu zamanlarda gecer
Ekin321 Benim kızım da 10 ay 22 günlük uykusu çok kötü oldu gece sürekli uyanıyor gündüz yarım saat anca mama da almıyor artık