defnes32 benim oğlum da öyle, kapıları kapatır, hatta biz içeri girerken terliklerimizi alıp öyle kapatıyor çünkü bizden gördüğü birşey, o da onu tekrar ediyor, bezini alır kendi götürür çöpe, ama konuşmamız az 19 aylığız, 5-6 kelimesi var, burdaki yazılanları görünce benim de aklım karışıyor ama bence normal olanları yapıyorlar sanki