Masalbursa Merhaba 1 yaşındayız pipetli suluk almak istiyorum ama bu pipetlilerden çok gelip boğulmasından korkuyorum 6 ay ve üzeri alıcam kullanıp memnun kaldığınız var mı
isabel Masalbursa valla klasik wee baby aldim 6.ayindan beri kullaniyoruz sorun yasamadim. Koku vs olmadi
Deletedmom5284 Wee babyden çok memnun kaldım 2 tane almıstım akıtma kokutma olmadı boğazında kalmaz ben ek gıdaya geçtiğinden beri pipetle içiriyorum alıştırma bardağı hiç sevmedi şuan 25 aylık
Duuyguum Deletedmom_21 merhaba bende pipetli aldım da şuan 6 buçuk aylık kullanamıyor nasıl alıştırdınız yedinci ayda
eylul19 Masalbursa alısana kadr bıraz fzla cekıp oksuruyolad sonra alısıyolar ama sanırım kızım 9 aylıktı 2 .cı gunu hemen ogrendı ıcmeyı pıpetlı sulukla