Deletedmom119 Hayır canım sütün azaldığı için değil nasıl vücudundan ödem gidiyor, göğüslerinden de kilo gidiyor. Tabi ki o ilk deli süt dedikleri süt olmuyor. Ama yetmiyor mu diye düşünme. Ben doğum yapalı 4 ay 24 gün oldu hala sağsan hala süt geliyor. Arada tişörtlerimin ıslandığı bile oluyor, ama göğüslerim ilk dolgunluğu yok. Bebeğin düzenli kilo alıyorsa, sütün yatıyordur..