Minik-13 benim bebeğim mamaya oldukça bağlı bir bebekti onu yemeden hayatta uyku uyumazdı. Anne sütğm çok az onla kandırmay açalışıyordum mamayı azaltmak için sürekli mememde tutuyordum bu defa ben yemek yetiştirmekte zorlanıyordum. İlk 5 ay her istedikçe mama verdim çğnkü oyalamam mümkün olmuyordu. 5 buçuk aylıkken ek gıdaya başladım azar azar havuç blendadan geçirip hafif zeytinyağı kattım meyve emziğini çok kullandım size de tavsiyem odur bebekler tatlı şeylere bayılır meyveyide bayıla bayıla emiyordu. Havuç patates yoğurt tadımlık asla doyurmuyordum mama da vermeye devam ettim. Sonra hemşire dedi mamayı azalt artık ek gıda ver gğnde bir kez yada iki kez mama ver. Bende o şekilde geçiş yaptım hazırladığım şeye hazırladoğımız formül mama varya ondan kattım kaşıkla yedirmeye başladım aglıyor kaşıkla istemiyor biberon istiyor pes etmedim mama ölçüsünü azattım tabi doymadı peşine hemen ek gıda verdim ve kaşığa alıştırdım biraz sabır gerektiriyor ama ypcak bişe yok . ek gıdayı yediği kadar veriyorum bazen istemiyor 15 dakka oyun oynatıyorum tekrar veriyorum direk al sana o zaman mama demiyorum. Onu yiyene kadar bekliyorum sen bebeğine ne veriyorsun hiç mi yemiyor canım