Kızlar bebeğim tam 1 ay olmadı uygulamaya göre 27 günlük dün geceden beri ishali var, dün geceden beri sıvı şekilde 6 kez kakalı bez değiştirdim. Çoğu da yemekten hemen sonra, bu sefer yediği hiçbir şeye yaramıyor çocuğa, zaten kilo alımı yavaştı. Sizce ne yapmalıyım neden olmuştur? Şimdi bu saatte doktora gidemem yarın gidebilirim ama doktora götürmeli miyim bilmiyorum benim yapmam gereken birşey var mıdır?