Kuzeyinko Arkadaşlar sizler ne durumdasınız gece beslenmesini kestiniz mi yoksa devam ediyor mu ?? 10 11 saat hiç beslenmeden çok aç kalır gibime geliyor hangisi doğru acaba
Bebegmveben3 Kuzeyinko canım bizde 9ayimizi yaklaştık bizimki de gece 1veya 2kez besleniyor. Özellikle sabaha karşı acikiyor yani karnından sesler geliyo
Kuzeyinko amansallagitsin yok uyanıyor işte bende emziriyorum ama araştırınca da alışkanlıktan, gece beslenmesi kesilmeli falan diye okudum