Hamile kaldığımda 2.5 yaşındaydı. Şimdi 4 yaşını bitirecek. Küçüğüm ise 5 aylık. Bazen yoruluyorum, ağlıyorum, günlerce uykusuz kaldığım oluyor ama iyi ki yapmışım. Yoksa okul zamanına kadar düşünmezdim. Çok zor bir bebekti. Arada hala zorluyor.İnatlığı, durmadan konuşması. Hiç yorulmaması. Kardeşini olunca düzeldi. Şimdi de her fırsatta öpüp, sarılıyor, oynatıyor. Bana da yardımcı oluyor. Bu sene kreşe yazdırdım.Hiç arkadaşı yok kafası dağılsın oynasın diye. Eylül’de başlayacak. Küçük olan da bu aralar diş çıkarma evresinde. Uyumadığı gibi durmuyor da hep kucak istiyor. Yaşım 28. Bunu da büyütüp rahata erene kadar 30 olurum yeter çok şükür.