Canım sen mi yediriyorsun bu ayda genelde kaşık reddi olurmuş ve bebek kendisi beslenmek istermiş bizde de öyle peyniri zeytini salatalık içini pankeki direkt ağzına atacağı şekilde önüne doğrayıp koyuyorum anca öyle yiyor ben de arada kaşıkla tahin pekmez yumurta kaynatmasi yaptıysam onu daldikca veriyorum