iyilik80 Allah kolaylık verisn canım. Benim küçüğümde 20 aylik, bu aralar baya zorlamaya başladı. Normalde de kolay bir cocuk değildir ama 2 yasa yaklaştıkça daha bir zorluyor. Mesela
Aklıma
Gelen bir örnek sabah kalktığında bir 10 dk
Nedensiz ağlıyor ne istiyorsun ne yapalım diyorum daha çok ağlıyor seviyorum ağlıyor kızıyorum
Ağlıyor Allah saglik versin 🥰