FHKK yenimahalle devlet kızıma yanlış ilaç verdi ve yanlış teşhis koydu el ayak hastalığı dedi değilmiş antibiyotik alerji yaptı ilaç verip gönderdiker kulak boğaz enfeksiyonuymuş onun için ilaç vermediler rezil bi hastane 5 dr baktı insan gibi davranmadılar çocuğa zorla ağzına çubuk sokup dilini kanattılar çocuk tükürüğle boğulacak hala zorladı rezillik diz boyu