G-07-S Merhaba çalışan anneler rapor parası ne zaman yatıyo yada şöyle soruyim rapor bittikden ne kadar süre sonra yatıyo,sizlere ne zaman yattı bilgi verebilirmisiniz ?
sosislibebem G-07-S eğer e devlette kayıtlı ibaniniz varsa ibana yatıyor yoksa PTT üzerinde kimliğinizi gidip alabilirsiniz. 3 gün içinde yattı benimde
secoz G-07-S ben doğumdan önce 2 ay sonra 2 ay olarak 2 parça aldım, ilki doğumdan 10 gün sonra attı 2. Rapor bitti 10 gün sonra yattı.
amansallagitsin G-07-S genelde il ve ilcelerin durumuna gore degisiyor kimisine 1 haftada 2 gunde yatarken kimisine 2 ay 3 ay yada 1 ayda yatiyor ben kendi adima konusucak olursam benm 1 ay sonra yatti rapor bitiminden sonra
Aryakus28 G-07-S e devletten kullandığın herhangi bi banka kartı varsa ıbanını rapor yatirilacak yeri düzenleyerek hesabına da yatırtablrsn ptt ye gidip sıraya girmene gerek yok yani
secoz Budiss_Moms önce 4800, sonra 4600 aldım ama benim 2021 asgari ücrete gösterdi 2022 ücretine göre yüksek olur
Littlebird G-07-S doğum öncesi rapor doğumdan sonra bir kaç gün içinde yattı. Doğum sonrası rapor da 8 hafta bitince bir kaç gün içinde yatıyor yine