Merhaba kizlar biz 4. Ayimiza bugun gurdik 4.720 gm dogduk 3. Ay kontrolunde 6.600 gr geldi doktor kilo alimi bu ay sinirda dedi her istediginde degil 3 saatte bir emzir dedi ama ben hala her istediginde veriyorum ve yarin kontrolumuz var size sorum bebegim cok az cis yapiyor gunde iki kere kakasini yapiyor ama idrari az ve rengi koyu ne yapmaliyim ve cok terliyor