eylulmeselesi Merhaba kızlae arabızda bu meslekle ılgılı bılgısı olan var mı gelecegı cok acık dıyorlar maaşı ıyı dıyorlar abımın oglu bu bölümü kazandı bıraz arastırma yaptık ama sızlerede sormak ıstedım
sumeyyesmom eylulmeselesi güzel bir meslek eşim ucak muhendısı teknisyenlerde lisans sertifikalara baglı maaşlarda artış oluyor şuan ortalama 20-40 arası maaş alıyorlarmış
Benkimimki eylulmeselesi Güzel bir meslek seçimi hayırlısı olsun inşallah dil istiyolar en az c seviyesinde bilginiz olsun
Norveckizi eylulmeselesi harika bir bölüm. Kesinlikle tavsiye ederim Şuan bir kuzen bir arkadaşım uçak teknikericatir çatır para kazaniyorlar
Alimel eylulmeselesi 40 bin alacaklarını sanmıyorum ama şu an thy yeni başlayan teknisyenlere 17 bin tl veriyomuş tabi zamanla artıyodur bu bence fena bölüm değil benim eşimde sivil havacılık mezunu biliyorum havacılık iyidir bence 😊 ve dgs ile geçiş değilde çift ana dal yapabilir bence mühendislikten tabi biraz yorucu
eylulmeselesi sumeyyesmom bırde dgs ile mühendıslıgı tavsıye eder mısınız acaba teknikerliği çalışma şartları nssıl vardıyalı falan mı çok heyecanlıyız kusura bakmayın cok sordum ama
Benkimimki eylulmeselesi Tabi ki kule ile irtibat halinde olacak yeri geldiği zaman o yüzden anadili gibi konulması lazım başka türlü işe dahi almazlar mülakatları bile bazı firmalar ingilizce yapıyo zaten
eylulmeselesi Norveckizi ay cok sagolun acaba bılgınız var mı detaylo ne ıs yapıyorlar dil bilmesi gerekıyor onu öğrendık baska ne sartları var iş şmkanı nasıl çalısma şartları nasıl yanı ne ıs yapıyorlar tam olarak
Alimel eylulmeselesi hayır çift anadal yapmak yani hem teknisyenlik hem mühendislik aynı anda okumak 😊