Görünürde bi’ şey yok. Beş gündür huysuzlugu var. Ne kucakta gezmek istiyor ne oturmak o kadar keyifsiz ki hep ağlıyor neresi ağrıyor bilsem.. Resmen ikimiz de yipraniyoruz. Diş jeli sürüyorum. İki gün ateşi vardı bugün ishal oldu. Kaç gün daha sürecek ne zaman bitecek bu :( sizin ilk dis çıkarma belirtileriniz nasıldı? İshal olması normal mi yoksa üşüttü mü ne yapacağını şaşırıyor insan. Hastaneye götürsem her yer hastalık dolu.