Hanimlar ben sunu sormak istiyorum. Benim kizim 2 aylik emerken uyuyo 5-10 dk sonra uyaniyo agliyo. Ama aglamasi boyle daha cok inler tarzda. Bende aglamasi siddetlenmedigi muddetce yanina gitmiyorum belki tekrar dalar diye. Sizce yanlis mi yapiyorum? Bunun icin 2 ay cok mu erken? Bu tarz bi yaklasim guvenli baglanmayi zorlastirir mi?