Themom00 Bebekleriniz kaç aylık ve kaç Beden kullanıyosunuz?? Ve hangi marka kullanıyosunuz memnun musunuz?
kenankaan Themom00 küçüktüm 6 aylık. Sleepy 3 no kullanıyorum. Büyüğüm de 25 aylık, ona da sleepy 5 no külot bez.
Hosgeldinbebekk Themom00 6ay olmak üzere, prima premium care 3 kullanıyorum hala. Molfixi hiç beğenmedim, sleppy de taşırdı ve kalıpları küçük. Baby turco güzeldi ama prima premium care gerçekten iyi, prima günlük rahatlık da güzel. 2 sini karışık kullanıyorm
Asym33 Themom00 Canım bebeğim üç aylık 3 numara sleppy kullanıyorum çok memnunum hiç pişik olmadık Mersin’in sıcağına ragmen