Mommymars ayseeeasln21 bende aynı her fotografta artık dikkatimi çekiyo inşallah geçici bir şeydir iyi bir dokotr bulmadan gitmek istemiyorum :(
Honeysudem Benım kızımdada var kapama başladık ben fark ettım dotkor fark etmedi önce şimdi günlük yarım saat kapatıyoruz iki gözdede var dısa kayma
ayseeeasln21 Mommymars Evet doktor çok önemli zaten normalde 3 veya 6. Aylarda gitmek gerekiyormus bilmiyordum vicdan azabı çekiyorum