Kızlar üzülmeyin benmde kızım 15 aylık 2 hafta önce ögrendim şok oldum istemiyordum çünkü hiç kabullenmişte değilim henüz zamana bırakın üzmeyin kendinizi nasibimizde böylesi varmış aradan 4-5 sene geçse rahatlıga alışıp istemiycektim birlkte ikiz gibi büyürler zor ama sonu güzel olur 🫶🏻