DilosCe Balliiii benim doktorum 10 gün sonra izin verdi 10 günlükken taktım ama sıcakta dayanamayıp çıkarmıştım
Semaan Balliiii hastaneden cıktgm gibi kullandım doktor dikişlerine baskı olmasın dedi sükür sıkıntı olmadı hala kullanıyorm 15 gün oldı
Balliiii DilosCe benim doktorum kırkından sonra tak dedi ikiz gebelik geçirdiğim için mi bilmiyorum karnım sarkıyor kırkından sonda karnım toparlar mı 🥺
DilosCe Balliiii benim karnımda çok büyüktü doğumdan 15 gün sonra bütün şişliklerim kilom gitti şu an 3 aylık kızım evet biraz alt karnım var ama iniyor korkma bu sıcakta korse takmak çok zor çünkü
Simayelisa Balliiii benim doktorum da öyle dedi şuan 27 günlük olduk inşallah 40ımızdan sonra toparlar çünkü her yerim catladi onlar kalacak bari karnım böyle kalmasın 😥😥