Banunur 6 ay 9 günlük bebeğim var bazen yeşil kaka bazen sarı bazen ise ikisi karışık şeklinde oluyor ek gıdaya da basladim nedeni nedir sizce bilgisi tecrübesi olanlan yazabilir mi?
Slm1122 Banunur biz mama yada probiyotik kullandığımızda yeşil oluyordu gerçi hala yeşi 1 yaşına geldi sma optiproya geçtik özellikle sonra yeşil oldu
Plastikkupa Banunur benim bebeğim genelde üşüdüğünde yeşil sıçıyor . Yeşil şeyler veriyorsanız yeşil de sıçabilir ama ne zaman üşüşe yeşil sıçar yani
Elfelf475 Banunur anne sütü alınca normal diye biliyorum ama mama alıyorsa bilemem Ben böyle soruları Google da yazıyorum baya detaylı bilgi cıkıyor bir aratın isterseniz.
Banunur Slm1122 bende mama kullanıyorum anne sütü yok maalesef ek gidayada başladım ondan mı oldu diye de düşünüyorum
Slm1122 Banunur hangi mama canım kullandığınız ek gıda sebze ağırlıklı oluyor ondan da olur bide üşütürse yeşil olur der eskiler doğru yalan bilmiyorum
Banunur Plastikkupa elimden geldiğinde koruyorum ama nasıl üsutuyor anlam veremiyorum yaz günü terliyor hemen üzerini değiştiriyorum
Gks-esr20 Banunur bizimde aynı.bizde evolvia 1 kullanıyoruz şuan bebeğim 56 günlük ve mama ağırlıklı beslediğim zaman yeşil kakası oluyor.anne sütü içtiği zaman hardal sarışına dönüşüyor
Slm1122 Banunur hım onda bi bilgim yok canım ama dönem dönem oluyor bence doktorunuza bi danışın yinede ben sorduğumda takip edelim demişti doktorum
Plastikkupa Banunur gece yatarken zıbınla yatırıyoruz oynasın diye yerde yatırıyoruz o aralarda üşütüyor herhalde
Deletedmom_875 Benim de bebegim 1 aylık ara ara oluyor yesil kaka mama günde 1 2 kere veriyorum bazen hiç vermiyorum, bilmiyorum üşütüyor mu acaba